Badmeesters vragen faillissement Zwemcentrum Dalfsen aan - Foto: Robert Bril
Foto: Robert Bril

Badmeesters vragen faillissement Zwemcentrum Dalfsen aan

Personeel van Zwemcentrum Dalfsen heeft het faillissement van haar eigen werkgever aangevraagd. Dat zegt de advocaat van de eigenaresse van het zwemcentrum. Al maanden heeft het personeel geen loon gehad. Het faillissement is vandaag aangevraagd en wordt naar verwachting volgende week behandeld.

Vorige week kwam het Zwemcentrum in het nieuws toen bleek dat alle zwemlessen werden geannuleerd tot nader orde. Zeker zevenhonderd kinderen uit de wijde regio van Dalfsen werden gedupeerd en de ouders zijn  bang dat ze hun geld kwijt zijn. Het gaat om gemiddeld genomen €550 per kind.

Foto's 2
Badmeesters vragen faillissement Zwemcentrum Dalfsen aan - Foto: Robert Bril
Foto: Robert Bril
Artikel delen: