BOEM BOEM BOEM

DALFSEN – Als inwoner van het buitengebied van Dalfsen kan je je afvragen of bewoners en recreanten (die juist Dalfsen opzoeken voor de rust) last moeten hebben van muziek (of hoe dat wil noemen) wat in de buurgemeente Zwolle plaatst vind. De gemeente Zwolle kan dan wel een vergunning afgeven, maar dan moeten ze ook zorgen dat het geluid binnen hun gemeentegrens blijft.

Als het nog aan te horen was, dan was het nog niet zo erg, maar de godganse avond boem boem boem gedruun is niet normaal. Waarom doen ze zoiets niet in een overdekte, geluids geïsoleerd gebouw. Dit is echt niet normaal, we zij echt geen zeurpieten, mogelijk heeft de wind onze richting opgestaan, maar als je 10 kilometer verder zelfs in huis dat geboem geluid hoort, boven de Tv uit, dan is er iets goed mis. En wat te denken  dat gasten speciaal naar deze omgeving een camping op zoeken naast rust, die zien we nooit weer. Dank je wel organisatie van dancefields!  Volgend jaar toch hoop ik niet weer?
(ingezonden bericht)

Artikel delen: