Het gaat slecht met de bijen

Het gaat slecht met de bijen

DALMSHOLTE  – Het gaat slecht met de bijen: ”Zonder bestuiving van bijen bijna geen fruit”

Zaaien, zaaien en nog meer zaaien. Niet alleen omdat een veld vol bloemen er mooi uitziet, maar ook omdat het goed is voor de bijen. Aankomende zaterdag is het Nationale zaaidag. Stichting The Pollinators roept mensen op zo veel mogelijk zaden te verspreiden. Imker Gerard Nimeijer houdt bijen in Dalmsholte en hij weet alles over bijen en het belang van zaden: “Tegels uit de stoep en de bloemen erin!” (Vechtdal TV)

Video 1
Video: Het gaat slecht met de bijen: ''Zonder bestuiving van bijen bijna geen fruit''
Artikel delen: