NIEUWLEUSEN – Gisteren naar Holten vlakbij Hasselt gefietst, om te kijken of de kievitsbloem al bloeide. Maar dat was nog niet het geval. Het is daar zo wie zo wel prachtig. Kijk nou die mooie windmolen de Zwaluw, gelegen aan de Stenendijk en het zicht op Hasselt vanaf een afstand.
Het was geen helder weer, dat zie je op de foto. De Groene Specht liet zich ook nog horen en zien. Dus toch nog een mooi fietstochtje







