HOONHORST – Morgen (woensdag 24 juni) wordt het asfalt aangebracht voor de bouwstraten in De Koele II in Hoonhorst. In de afgelopen periode zijn alle kabels en leidingen aangelegd. Met het aanbrengen van het asfalt bereikt het project weer een belangrijke mijlpaal.
Daarna worden de laatste werkzaamheden aan de openbare ruimte uitgevoerd en kan alles verder worden afgewerkt. Vervolgens kunnen de eerste toekomstige bewoners starten met hun bouwwerkzaamheden en zal de nieuwe woonwijk steeds meer vorm krijgen.
Foto archief DN



