DALFSEN – Ze zijn nog maar een maand bij elkaar, maar woensdag 24 juni geven ze al hun eerste optreden: de Kidsband Dalfsen. Ze zijn nog maar een maand bij elkaar, maar woensdag 24 juni geven ze al hun eerste optreden: de Kidsband Dalfsen! Aangemoedigd door 25 jaar gemeente Dalfsen (in huidige vorm) zijn elf kinderen van verschillende basisscholen samen muziek gaan maken.
Een geweldig initiatief dat kinderen van verschillende basisscholen uit de gemeente met elkaar in contact heeft gebracht. Marcel Sapthu en Johan op den Dries van de Dalfser muziekschool Pianoforte hadden de leiding. De Kidsband speelt verschillende bekende nummers, ontzettend leuk om even mee te maken. Het is woensdag om 15 uur in De Trefkoele+ en je kunt er gratis naar toe.


