Dalfsen – De prgrammamakers van de evangelische omroep gaan morgen al beginnen met de opnames omtrent de aktie ik loop voor Wim. ( de loop door Alfons Koerhuis) morgen gaan ze eerst naar zus Ans in Harderwijk en later in de middag naar het huis van zus Ciska om ook daar opnames te maken voor een programma dat over kanker gaat, ook zondag zijn ze voor TV opname van de partij bij de Berenloop, op Terscheliing, evenals uiteraard wat familie om Alfons aan te moedigen.
Het te doneren bedrag is inmiddels al opgelopen tot 1305,00 U kunt nog steeds storten. U kunt dat doen door op deze link te klikken:

