
Zwolle – Paul de Leeuw en Filemon Wesselink nodigen Zwolle en omstreken uit voor de MaDiWoDoVrijdagShow. Maandag 8 november vertrekt de MaDiWoDoBus uit Zwolle. Enthousiast publiek kan zich aanmelden op www.madiwodobus.nl.
Sindskort rijdt de MaDiWoDoBus door heel het land. Iedere aflevering uit een andere stad. Op maandag 8 november is dit Zwolle. Paul de Leeuw: “Het is gezelliger in de zaal door de MaDiWoDoBus. Er is dan meer sfeer. Een clubhuissfeer. Voor een avondje uit, kun je bij ons terecht.” Buurtverenigingen, sportclubs, vriendengroepen, families en bedrijven uit Zwolle en omgeving zijn van harte uitgenodigd! De bus vertrekt om 20.00 uur en is omstreeks 00.00 uur weer terug. Alle informatie en aanmelden: www.madiwodobus.nl
(Bron Weblog Zwolle)

