Meiden Dalfsen in het nieuw gestoken. donderdag 11 november 2010 10:51 Ankum De Redactie DALFSEN – Afgelopen zaterdag is het A1 team van Mizu Wa Ai Dalfsen in het nieuw gestoken. Uit handen van de heer van Amerongen van Vos & Kool, ontvingen de meiden hun nieuwe tenue. Vol trots poseerden ze dan ook voor onze fotograaf. Artikel delen: Twitter Facebook WhatsApp E-mail