Kijk alstublieft uit bij deze berichten

DALFSEN – Uw Internet Bankieren is geblokkeerd. Dit komt dan als kop mee. Ik heb helemaal geen rekening bij de ABN. Dus dan weet je zo wie al dat het niet klopt. Wegens het vermoeden dat uw ABN-AMRO Bank account zou zijn benaderd door een onbevoegde derde partij, hebben wij onlangs uw online bankier account geblokkeerd. De beveiliging van uw account is onze primaire zorg, vandaar dat wij deze preventieve maatregel moeten treffen.

Dit heeft als gevolg dat wij u tijdelijk beperkte toegang tot uw gevoelige account functies kunnen verstrekken. Om de volledige toegang tot uw account te herstellen dient u uw gegevens te bevestigen. Dit is mogelijk door uw gegevens in te voeren via onderstaande link: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hier stond dus een link waar je dan weer flink de boot mee ingaat. Pas op dus!!!! Wij als bank zullen zeer discreet omgaan met uw vetrouwelijke (let op de taalfouten, vaak al een kenmerk dat het niet klopt: wij zouden zeggen vertrouwelijk) informatie.

Wanneer uw gegevens correct zijn doorgevoerd, zult u zo spoedig mogelijk telefonisch worden benaderd door een van onze medewerkers.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geпnformeerd (hier dus nog zo’n taalfout) en danken u alvast voor uw geduld en uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

ABN-AMRO Bank N.V.

Afdeling beveiliging en klantenzaken

 

Artikel delen: