Storing – Bellen van XS4ALL – Kan niet bellen/gebeld worden.

mei 26th, 2012  Storingsoverzicht.nl
Als gevolg van een storing kunnen klanten momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met Voip.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

 

Het betreft hierbij: Bellen van XS4ALL

Onze excuses voor het ongemak.
Categories: XS4ALL / KPN

1 hr, 19 mins ago Volgens mij geldt dit ook voor tv en internet KPN. Iemand enig idee hoe lang dit gaat duren?
 
35 mins ago Bellen via xs4all lukt niet maar ik heb wel internet en TV.
Zal nog wel even duren
nu 12:15 en nog steeds niet bellen.
lastig moet bellen nu, en mobiel werkt plots ook niet meer (toeval)

Artikel delen: