DALFSEN – Tijdens de Algemene Ledenvergadering heeft SV Dalfsen maandagavond afscheid genomen van drie bestuursleden. Alle drie hebben ze een opvolger bereid gevonden om de taken over te nemen. De opvolgers werden door de aanwezige leden unaniem benoemd.
Wim van der Vegt trad in 2014 aan als bestuurslid Voetbalzaken, nadat hij zich eerder al verdienstelijk maakte als lid van het jeugdbestuur. Hij draagt het stokje over aan Sjoerd Klarenbeek.
Ook Gerriët Schutte begon in het jeugdbestuur, om vervolgens in 2016 aan te treden in het hoofdbestuur als secretaris. Haar taken worden overgenomen door Esther Meier. Penningmeester Marc Kool begon eveneens in 2016 in het bestuur van SV Dalfsen. Hij wordt opgevolgd door Twan Rientjes.



