DALFSEN – Vanmorgen tijdens een wandeling op de Diezerstraat deze dumping van een slimmer en plastic potten tegengekomen! Zo te zien nog niet zolang geleden aangezien de slimmer nog niet verdort is.
En waarom plastic dumpen als je dit gratis kunt afvoeren via de bekende kanalen (ROVA/kringloop)
Lijkt me dat dit niet iemand is uit Dalfsen.


