Eindhovuuuuhh - Foto: Gruune Jopie
Foto: Gruune Jopie

 Eindhovuuuuhh

Vandaag kon PSV kampioen worden. Dan moss Ajax winn, doet ze nie zo vake trouwens meer. PSV moss dan winn uut bej Telstar in Velsen. Dat kump weh goed dacht wej.

 

Niet dus , Ajax gelieke en PSV met 3-1 verlies. Ach mak ok niks uut, wache wej een week.

Groetn Gruune Jopie

 

Artikel delen: