Het leek wel een schot hagel! - Foto: Femmie Smink
Foto: Femmie Smink

Het leek wel een schot hagel!

NIEUWLEUSEN – Gisteravond hebben we na het eten nog een wandeling gemaakt bij de Hulsterplas. We vertrokken met droog weer, maar werden overvallen door hagel- en sneeuwbuien met harde wind. Nu de bomen nog kaal zijn, is er geen fijne schuilplaats.

 

Het duurde gelukkig maar vijf minuten, waarna de zon alweer tevoorschijn kwam en het roodborstje uitbundig zong. Kortom, vier seizoenen in één dag.

Femmie  Smink

Foto's 3
Het leek wel een schot hagel! - Foto: Femmie Smink
Foto: Femmie Smink
Het leek wel een schot hagel! - Foto: Femmie Smink
Foto: Femmie Smink
Artikel delen: