DALFSEN – De eerste dag van de Fiets3daagse ging maandagavond richting Nieuwleusen.
De route startte bij het clubgebouw van ToerClubDalfsen aan de Gerner Es. Daarna gingen de deelnemers via Oosterdalfsersteeg en Hessenweg naar de fietstunnel bij de Welsummerweg om in het buitengebied van Oudleusen te fietsen. Via tunnel ‘De Wolfkamp’ ging de tocht door het prachtige Vechtdallandschap bij Oude Oever en De Stokte naar het eindpunt.
Het aantal deelnemers van de fiets3daagse is: 300 voor de 15 kilometer en 75 voor de 30 kilometer.
De fotograaf van DalfsenNet was op meerdere plekken langs de route aanwezig om foto’s te maken. Een selectie van deze foto’s staat nu op de website.


























