Herenfiets kwijt en mede door DalfsenNet weer terug - Foto: Ingezonden foto
Foto: Ingezonden foto

Herenfiets kwijt en mede door DalfsenNet weer terug

NIEUWLEUSEN – Afgelopen zaterdag op zondagnacht heeft mijn vriendin een ongeluk gehad waardoor ze is meegenomen door de ambulance. De fiets waarop ze fietste hadden we op slot gezet bij de bushalte Bejaardencentrum aan de Backxlaan in Nieuwleusen. Helaas was deze gistermiddag weg.

 

Ik zou hem graag weer terug vinden. (de bushalte is ter plaatse van kruispunt Raiffeisenstraat) Het is een grijze Union fiets met lichtbruine banden en een rekje voorop. Weet u meer, dan hoor ik graag van u! Je kon me bereiken op 06

Voor alle duidelijkheid: het gaat om de fiets die op de foto staat. Dus een herenfiets. Ze is op mijn fiets gevallen, dus vandaar het herenmodel.

De fiets is met dank aan jullie terug! Zou je dit kunnen toevoegen aan het berichtje?

Dank voor het delen!

 

 

 

Artikel delen: