Alweer afvaldump bij MC Dalfsen - Foto: Ingezonden foto
Foto: Ingezonden foto

Alweer afvaldump bij MC Dalfsen

DALFSEN – Opnieuw is er in korte tijd afval gedumpt tegen het hek aan van de motorcrossbaan. Dit is de tweede keer in korte tijd. Omdat de club naar aanleiding van de eerste keer voorzorgsmaatregelen heeft genomen, zijn er beelden waarop te zien is wie het gedaan heeft.

 

Bij deze daarom een dringende oproep om je eigen afval weer op te komen halen. Zo niet, dan zullen de beelden gedeeld worden met de daarvoor bestemde instanties en via social media.

Artikel delen: