De Openlucht Sing-in van a.s. zondag 28 juni is verplaatst naar binnen in de Grote Kerk, aanvang eveneens 16.30 uur. De kerk is open om 16.00 uur.
Het thema is ‘Ben je er klaar voor?’ Henriëtta Kuipers presenteert aan de hand van dit thema de Sing-in, waarin veel samenzang is. De band bestaat uit: Wim van Lenthe (piano), Jan Kramer (gitaar), Leonardo van Lenthe (viool), Thomas Jansen (basgitaar), Nathan Jansen (drums), Janny Lans, Joke van Lenthe, Marjolein Dekker en Henriëtta (zang). De Sing-in wordt uitgezonden via Kerkomroep. De liederen (behalve de keuzeliederen) worden op het scherm geprojecteerd. Van het keuzeblad kan men een verzoeknummer opgeven. Bij de kinderliederen mogen de kinderen voor de microfoon komen zingen. De collecte is bestemd voor Kidskamp: een gratis kamp georganiseerd voor kinderen uit de gemeente Dalfsen van 9 t/m 12 jaar die niet op vakantie gaan. Men kan contant doneren of via de QR-code. De liturgie en het keuzeblad zijn met de Kerkgroet meegestuurd.
Na afloop van de Sing-in is er koffie, thee en limonade en gelegenheid elkaar te ontmoeten. Iedereen is welkom!

