TV Oost op De Buitenspiegel ofwel De Buitenspiegel op RTV Oost - Foto: Ingezonden foto
Foto: Ingezonden foto

TV Oost op De Buitenspiegel ofwel De Buitenspiegel op RTV Oost

DALFSEN – ANKUM – Vanmorgen is Radio en TV Oost op De Buitenspiegel geweest.  Ze hadden gehoord dat we al vanaf maandag geanticipeerd hadden op de warmteperiode.  Ze hebben vanochtend gesproken met meester Jens, directeur Wilco en met de kinderen van groep 7.

Iedereen is het er wel over eens dat het veel te warm wordt in het gebouw en dat de keuze voor een tropenrooster een goede keus is geweest. De school start in Ankum om 8.00 uur en gaat door tot 12.30 uur.

Het is een contrast met de nieuwere hoofdlocatie van De Spiegel. Daar blijven de kinderen liever binnen met deze temperaturen. Daar is het binnenklimaat beter geregeld. Mocht het klimaat zo veranderen dat er vaker van deze hitte periodes komen, zal er binnen stichting Floreant nagedacht worden over structurele oplossingen.

Voor nu was het gelukkig een periode zo vlak voor de zomervakantie en kon het lesprogramma aardig doorgang vinden. Vanochtend waren ze live op de radio en vanmiddag om 17.00 uur is de uitzending te zien op TV Oost.  (Deze wordt elk uur herhaald)

 

Met vriendelijke groet,

Wilco Nijland,

directeur cbs De Spiegel

Foto's 4
TV Oost op De Buitenspiegel ofwel De Buitenspiegel op RTV Oost - Foto: Ingezonden foto
Foto: Ingezonden foto
TV Oost op De Buitenspiegel ofwel De Buitenspiegel op RTV Oost - Foto: Ingezonden foto
Foto: Ingezonden foto
TV Oost op De Buitenspiegel ofwel De Buitenspiegel op RTV Oost - Foto: Ingezonden foto
Foto: Ingezonden foto
Artikel delen: