DALFSEN – Vanmorgen heb ik een vroege ochtendwandeling gemaakt en tot mijn grote schrik zag ik best aardig veel spullen in de Bellingeweer liggen, die de gebruikers vergeten zijn mee te nemen. Wel jammer eigenlijk van dit mooie natuurgebied aan de Dalfser Vecht.
Er staan 4 containers en als ze samen even een wedstrijdje hardlopen doen, is het zo opgeruimd.



