Die had er even zin aan - Foto: Femmie Smink
Foto: Femmie Smink

Die had er even zin aan

NIEUWLEUSEN – Goed tegen de hitte neem een ijsje. Vanmorgen heb ik nog snel wat ijsjes gehaald; de schappen waren al behoorlijk leeg. Het is duidelijk dat veel mensen verkoeling zoeken, wat een positief teken is.

 

Ik raad u aan het hoofd koel te houden en te genieten van uw ijsje, net zoals ik dat doe.

Femmie Smink

 

 

Artikel delen: