VILSTEREN – Afgelopen donderdag waren de Stuwzangers weer goed aan het zingen op de Koeksebelt in Ommen. Ondanks de hoge temperatuur wist het koor uit Vilsteren het publiek enthousiast te krijgen.
Zowel de echte shanty’s als de andere nummers werden door de bezoekers van de camping goed ontvangen. En ondanks de pittige temperatuur was er zelfs bij het bekende “ ‘t dondert en het bliksemt” een gezellige polonaise op het terras.
Aankomende zaterdag zijn de Stuwzangers ook weer actief en dan op Hoonhorst tijdens het sproeifeest. Vanaf 10.30 uur zullen zij maar liefst drie keer hun gezang laten horen onder leiding van Bert Koster, de dirigent.




