De Stuwzangers gelijk al weer vol gas in het nieuwe jaar - Foto: Ingezonden foto
Foto: Ingezonden foto

De Stuwzangers gelijk al weer vol gas in het nieuwe jaar

VILSTEREN – Het eerste optreden van de Stuwzangers in het nieuwe jaar was in Huize Salland in Colmschate. Na alle oliebollen en het vuurwerk hadden we zin om weer lekker te zingen met z’n allen. Het was dan ook een hele fijne middag in Huize Salland.

 

Het was ook aan de bewoners te zien dat ze erg genoten en uit volle borst meezongen met de liedjes die ze kenden. Na afloop kwam er een bewoner naar ons toe en zei met tranen in zijn ogen: ‘Wat heb ik een geweldige middag gehad!’ Kijk, daar doen we het voor!

 

Foto's 4
De Stuwzangers gelijk al weer vol gas in het nieuwe jaar - Foto: Ingezonden foto
Foto: Ingezonden foto
De Stuwzangers gelijk al weer vol gas in het nieuwe jaar - Foto: Ingezonden foto
Foto: Ingezonden foto
De Stuwzangers gelijk al weer vol gas in het nieuwe jaar - Foto: Ingezonden foto
Foto: Ingezonden foto
Artikel delen: