VILSTEREN – We waren gisteren te gast in Het Vechtdalhuis in Hardenberg, een kleinschalige woonzorglocatie voor mensen met dementie.
De stemming zat er al heel snel goed in, er werd zelfs door sommige bewoners gedanst met het verplegend personeel. Dat was heel mooi om te zien. Na afloop lieten ze weten dat het een hele fijne middag was geweest en dat we nog wel een keertje terug mochten komen. En dat doen we dan ook graag.




