Jongens van De Spiegel gaan naar het NK Handbal - Foto: Ingezonden foto
Foto: Ingezonden foto

Jongens van De Spiegel gaan naar het NK Handbal

DALFSEN – De jongens van groep 8 van basisschool De Spiegel hebben het NK handbal bereikt. Ze wonnen de plaatselijke kampioenschappen, daarna de regionale in Raalte en nu mogen ze aanstaande zaterdag naar Arnhem.

Daar staat het NK van het schoolhandbaltoernooi op het programma! Super knap dat ze dit hebben gehaald. Het toernooi zal plaatsvinden bij sportcentrum Valkenhuizen in Arnhem.  (Adres: Beukenlaan, Arnhem) Voor wie hen nog wil aanmoedigen begint het toernooi om 10.00 uur en rond 16.00 uur worden de prijzen uitgereikt.

Dit worden de tegenstanders in de poule;

  1. De Bem uit Zevenaar
  2. De Meander uit Borger
  3. De Schelp uit Wevershoof
  4. Pontus uit Etten-Leur

Met vriendelijke groet,
Wilco Nijland,
directeur cbs De Spiegel

Artikel delen: