DALFSEN – Afgelopen avond, later op de avond toen de buitentemperatuur iets dragelijk werd, (om 20.00 uur was het nog 30 graden) kwam ook de jeugd in beweging. En dan is de Vecht in Dalfsen natuurlijk wel een lokkertje. Overal was het gezellig, aan de kade, in de haven en ook dat strandje daar, en niet te vergeten het strandje in de Bellingeweer.
Maar ook de Vecht zelf werd rijkelijk bevaren. Een echte mooi die zomerse avonden en … er volgen er nog meer deze week. De foto’s zijn gemaakt vanavond na kwart over negen.









