We varen nog even niet naar Dalfsen - Foto: Ingezonden foto
Foto: Ingezonden foto

We varen nog even niet naar Dalfsen

WIERDEN  – De bemanning van het jacht AgBen waren oorspronkelijk van plan het mooie Dalfsen weer aan te doen. Dat is hun jaarlijkse traditie, om dat die Ag in Dalfsen geboren is. Ook zij kregen mee dat de bruggen en de sluizen heel beperkt bedient worden vanwege de warmte.

 

Ja, we zijn in Geesbrug ( Drenthe). We blijven nu hier, denk ik, tot maandag. Hopen dat dan alle bruggen/ sluizen weer normaal werken. In Drenthe is bediening van de sluizen en bruggen maar tot 12.00 uur.

We hebben nu een mooi beschut plekkie, heerlijk met schaduw.  Daar genieten we nu ook intens van met dit weer.

 

Artikel delen: