NIEUWLEUSEN – Mevrouw van Steeg – De Vos viert vandaag haar 100ste verjaardag. Ze kreeg om deze reden natuurlijk een bezoek van de Burgemeester van de gemeente Dalfsen, Michael Sijbom in de Hulstkampen te Nieuwleusen. Ook waren er familieleden bij, de dochter, schoonzoon, kleinzoon plus vrouw en natuurlijk de achterkleinkinderen. Het was een hele gezellige samenkomst
En als fotograaf was er vandaag plaatsgenoot Femmie Smink






