Rabobank Dalfsen gaat niet meer open - Foto: eigen geleverde foto
Foto: eigen geleverde foto

Rabobank Dalfsen gaat niet meer open

DALFSEN – “Mensen vinden hun weg online, daar bewegen wij als bank in mee”.  Rabobank blijft vertrouwd dichtbij .Steeds meer klanten regelen hun bankzaken via internet of de Rabo App. Eenvoudig, snel en wanneer het hen uitkomt. De coronacrisis heeft dit type dienstverlening versterkt, zowel in gewenning als ook bewustwording van deze mogelijkheden.

Zo zag Rabobank het telefonisch contact de afgelopen maanden toenemen met 25 procent. Het chatcontact zelfs met 45 procent. “Rabobank beweegt mee met dienstverlening die past bij de vraag van vandaag”, vertelt Klaas Feenstra, directeur Rabobank Vaart en Vechtstreek. “Klanten pakken gemakkelijk de telefoon, kiezen voor videochat of gebruiken de app om snel iets te regelen. De zelfredzaamheid van mensen is enorm toegenomen. En daar bewegen wij als bank in mee.”

Daarnaast maken de geldautomaten van de Rabobank, ING en ABN AMRO plaats voor de (gele) automaten van Geldmaat, ook in Dalfsen. Hierdoor zijn er binnenkort geen automaten meer binnen in onze kantoren aanwezig. Dit alles leidt ertoe dat steeds minder klanten een bankkantoor bezoeken. Feenstra vervolgt: ‘Door het afgenomen fysieke bezoek aan onze kantoren is het niet meer passend en rendabel om nog drie kantoren open te houden. Om die reden sluiten wij onze kantoren in Dalfsen en Ommen en begroeten wij je vanaf heden van harte aan de Hof van Otten 1 in Hardenberg.

Kijk voor actuele informatie over onze kantoren op onze website rabobank.nl/vvs. De locaties en openingstijden van de automaten van Geldmaat bij je in de buurt vind je op www.locatiewijzer.geldmaat.nl.

Mobiele Bankservice
Rabobank helpt je graag via onze verschillende kanalen met je vragen over dagelijkse bankzaken. Soms lukt het alleen niet om op deze manier je bankzaken zelf te regelen of om daarvoor naar ons kantoor te komen. Om ook deze groep klanten goed te helpen, hebben we de Mobiele Bankservice. Onze mobiele medewerker Dagelijkse Bankzaken bezoekt hen in hun eigen vertrouwde omgeving en biedt praktische hulp. Diederik Verhoek is één van de mobiele medewerkers van Rabobank Vaart en Vechtstreek: “De Mobiele Bankservice is voor klanten die (tijdelijk) minder mobiel zijn door ziekte, ongeval, senioriteit of een lichamelijke beperking. Ik help klanten bij het regelen van een volmacht, het wijzigen van een betaalpakket of geef uitleg over het online regelen van bankzaken. Dit gebeurt bij hen thuis tenzij een andere locatie beter past. Het is niet mogelijk om contant geld op te nemen of te storten.” Zo helpen we elke klant op een manier die het beste bij hem of haar past. De Mobiele Bankservice is weer beschikbaar zodra de coronamaatregelen dit toelaten.

Meer weten of hulp nodig bij uw (online) bankzaken?
Wist je dat vrijwel alle dagelijkse bankzaken 24 uur per dag, 7 dagen per week online geregeld kunnen worden? Kijk altijd eerst of je de antwoorden op Rabobank.nl kunt vinden. Ook voor gespecialiseerd advies, bijvoorbeeld over de hypotheek, kun je bij ons terecht via een telefoon- of videogesprek. Zo kun je je bankzaken blijven doen zoals je gewend bent, zonder dat je daar de deur voor uit hoeft.

Heb je vragen of hulp nodig bij je (online) bankzaken? Neem telefonisch contact op met één van onze adviseurs via telefoonnummer (0523) 622 622. Zij helpen je graag.

Het zat er aan te komen volgens eerdere berichten. Red.

Foto's 2
Rabobank Dalfsen gaat niet meer open
Artikel delen: